onsdag 25 juli 2007

can it be true, i really found you ? ..

det är som förutspott, men de är inte något jag ifrågasätter, som att kan jag se min framtid omdedelbart i dina ögon, och där är det, jag tror jag har hittat min bästa vän, jag vet att det låter en aning galet men jag tror, eller.

jag visste att jag kände något för dig innan jag ens såg på dig, jag tror att jag drömde in dig i mitt liv, jag visste, bara visste att jag kände något för dig innan jag ens såg på dig, jag har väntat hela mitt liv på det här.

det är inget rim eller orsak, bara den här betydelse av komplettering, och i dina ögon ser jag den bit jag missat i all evighet, och nu, jag tror jag har hittat min väg hem.

jag vet att det låter en aning galet, men jag tror, eller.

jag visste att jag kände något för dig innan jag ens såg på dig, jag tror att jag drömde in dig i mitt liv, jag visste, bara visste att jag kände något för dig innan jag ens såg på dig, jag har väntat hela mitt liv på det här.

tusen änglar dansar nu runt dig och jag är hel nu när jag funnit dig.




Inga kommentarer: