söndag 2 december 2007

another sunday.

jahap, idag är de söndag igen. steg upp halv ett ungefär. bowlade med pappa syrran hennes polare & sandra. vet inte riktitgt vem som vann och förlorade. vet bara att jag inte vann. och malmö ff´s självaste joakim nilsson var också där.. men han ungefär söög på bowling :) ..

sen efter de gick man till hemköp med sandra & köpte skit. gick hem till henne och kollade på high school musical för typ så 67e gången. sen åkte jag him och kollade på parlamentet & halkollar nu på van veeteren. ska väl strax lägga mig.

måste ju bara tilllägga ett underbart litet tal av min kära vän sara

" Det är inte alls nå kul att va kär. Kär är man i sin snygge praktikant på mellanstadiet, nu är man bara kåt och kåtheten intar de mest underliga skepnader.För jag är inte kär.".

vilket jag faktiskt måste hålla med om :)..
fast jag typ är kär i skolans mest sötaste kille.
men kan ju inte undvika sanningen i att jag faktskit skulle göra allt i min makt för att sätta på honom .. så ja det stämmer de hon sa..

Inga kommentarer: