onsdag 19 december 2007

wednesday and last day of school .

jahap.
trodde jag skulle få sova lite längre idag.
men nejdå. då var fastigheten tvungen att stänga av vattnet mellan 8 & 12.
så fick ju ändå gå upp för att duscha. men men kom till och med försent.

dagen började med att vi åt frukost med dom
sen hade vi lite lekar med vår kära gay guy :) <'3 sen röke paus och shit. sen gick vi in i klassrummet och hade den dära julklappsleken. man har var sen julklapp sen ska man slå tärningar så får man över sju ska man byta med vem man vill och så :) .. jag fick sån mega söt tjockis tomte. perfect match för mig :D.. sen fick sarah geisha kulor. muhaha. sen emmely fick en sån över cool penna där det stod " min penna" på :D.. och sen de andra minns jag inte. louise kom och hälsade på med, och hade ett så oerhört fint speach, sen började vi gråta :$.. sen tittade vi på en "skräck" film, som vår kära haydar med flera har gjort. haha svin ball. mer komik än skräck men men sen slutade vi vid tolv. gick hem och passade min lillasyster for a bit :D.. sen nu har jag nyss målat och tittat på mina program i följd.
och väntar fortfarande på att något kul ska hända inför kvällen. :)


detta är mitt första lov som ensam, har alltid haft pojkvän, eller någon att hålla om, men jag vet! det försvann.
jag lovad mig själv att inte fastna för någon igen, jag skulle bli precis som dom, bara leka med känslor precis som om jag spelade fotboll. men det blev inte så.
..& nu har jag två små problem.
en jag tycker om,m en som bara lämnade mig ensam en kall vinterdag och vägrar prata med mig, och jag försöker fortfarande inte tänka på det.
och så har vi han hära, skolans hottie. finns väl inte så mycket att säga,
alla vet redan. och i honom är jag kär. omöjligt nog.
.. men fotboll är på allvar.

Inga kommentarer: