fredag 21 december 2007

friday fucking night

GAH vill bara skjuta mig själv idag.

handlat julklappar från halv tre till sju halv åtta.
var ego och hittade t-shirt och halsduk till mig själv, som jag inte har trettio tusen redan men men.
sen kom man hem som vanligt och fick ångest av att inte ha ett piss att göra en fredag kväll .
är så trött på mitt liv.
ingenting händer längre, INGENTING!!!
ska fan byta umgängestkretts,
antingen har man vänner som är under arton.
eller så har de sina äckliga pojkäver att sätta på.
eller så ska de bara sitta hemma på sina feta rövar och göra ? INGET !
eller så ska de vara med folk jag typ hatar..
var fan ska man hitta vänner ? på nordpolen ?

och inget är heller kul längre, allt jag skulle ha gjort idag som arton år gjorde jag fan när jag var 15. allting är såå ooooooold ! palla.

nej, mitt liv suger helt enkelt. ska väl vänta på musti till ett och åka upp i stan eller så ska jag sova och de är nu och hoppas på att morgondagen ger mig liv. ses

Inga kommentarer: