fredag 4 januari 2008

fridaydamage

har vaknat alldeles för sent denna veckan.
lovet har gått som en blixt.
känner inte riktigt än för att börja skolan på tisdag. nepp nepp.
har inte varit full under lovet. hej hej fjortis :)
well.
today hade jag ställt klockan till elva. men kom ju inte upp fråns runt ett.
snabbt in i duschen var de där.
sen kasta på smink och knullruffsa till mitt punkar hår.
sminket & håret tar typ tre gånger mer tid än mitt duschande nu förtiden och det är bara skrämmande.
nu släcktes min ljusstake i fönstret, oviktig infotmation i know :)
sitter och hör min syster cp ljud ute i köket. mjau.
men ja. sen åkte jag och sandra till baltiska för vi har ju inte så mycket annat för oss om dagarna så vi hamnar där. men idag var de inte som alla andra dagar. vi gick aldrig in, varför ? jo det kostade femtio jävla kr. och neej tack inte för att kolla på fjorton femton åriga kvinnliga pågar som springer efter en läderkula.
så vi gick som sagt ut.
vi tog ett stopp vid 34;ans bussplats och tog den till limhamn. där efter tog vi 33;an genom halva malmö stad och gick av vid mig och åkte sexan till sandra och kom hem lagom till spagheti och köttfärsås :) sen kollade vi lite på one tree hill sen kom min far och hämtade mig och datorn :)
och sen resten av kvällen har jag suttit här och mysat med mig kära dator :)
well ska väl lägga mig på sängen nu och se mina program. imorn är de baltiska :)
puss knull haj.

Inga kommentarer: