tisdag 1 januari 2008

tisdag kväll.

igen.
känns som jag bara skriver på tisdagar nu:P

well.
igår var det nyår ja, och nu ska jag berätta hela dagen för dig som vill läsa
mest för att min egen dator är sönder och jag har snattat pappas
och för att jag har så där cp bull.

vaknade runt elva slöade först en stund.
sen in i duschen och så packade bla bla.
sen två körde jag och far till systemet och han langa till mig. muha
sen hem och hämta min syster och körde hem henne till staffanstorp.
sen lämnade han mig i limhamn hos sara. så segade vi typ, tog nån sup. hon hade inte ens duschat när jag kom. sen hoppa hon i ducshen och jag gick ner och shoppa pizza. sen slet vi den med hälsan :) klockan fem började vi göra oss iordning, ja klockn var nå sånt, inte så viktigt.
vid sex, sju kom marco och vi fortsatte. sen söp vi ett tag i väntan på joel. sen var klockan helt plötsligt tolv och vi gick ner, minns inte mkt mer än att joel var fullare än alla tillsammans.
sen blev de spy kalas för hans del. sen vid tre gick de två hem. så gjorde jag och sara oss iordning igen och stack till tommelilla (hennes x och en polare) dom insisterade så taxin kom och taxan med, 14oo var priset till dem :) .. sen var de typ cp segt. men vid fem hände de lite grejer som jag int ehar lust att skriva här och jag och sara skulle ut och kolla läget. jesper hade däckat. sen glömde vi att de var lås på trappdörren. så ja där stod vi och försökte ringa och ringa men de hade däckat. sen 45 minuter senare fick vi gå in.. sen bara väntade vi på att klockan skulle bli sju så vi kunde åka hem. väl i tåget somande vi till en stund. sen i typ ystad eller någå sa de till i radion att de var nån som hade blivit påkörd på persborgssation så vi fick stanna i svedala och fick en ersättningsbuss. CP KALLT med ska jag lova. sen resan till värnhem var en buss. sen min sexan hem och in i sängen. nanna från tio och pappa väckte mig sex och frågade när jag kom hem, mycket lärorikt. sen nu sitter jag och ska stänga datorn och ska lägga mig igen :D

GOTT NYTT ÅR ASSHOLES :)

Inga kommentarer: