söndag 6 januari 2008

sundaynight.

oh, inte skrivit på en söndag på ett tag :)
well idag vaknade jag halv tolv då sandra ringde för att väcka mig men somnade om till kvart över, och jag skulle egentligen upp 10.. men men .
sen tog de ungeför tre timmar att göra mig iordning.
sen åkte vi till baltiska i ungefär en timme..
final idag. malmö ff så klart.
sen var min älskling där och delade ut pris
Så gick jag och dandan över på andra sidan för att komma närmare..
Sen när vi gick ut, kom vi på att vi stod på malmö ff´s privata del av det hela. men whataheck. hade mff tröjan på mig så de var nog ingen som reagerade muha.
sen för första gången på kanske,.. mjo hela mitt liv.
sprang vi till bussen. ångest att vänta i 20 min när den var över gatan och vi var 4 meter ifrån..
sen åkte jag hem och sandra hem och båda åt sen nu leker hon med huddi och jag har just nu jävligt tråkigt.
men jag ska snart mysas ;D
imorn är det sista dagen på lovet och enevtuellt ska vi till malmö ff´s första års träning imorn så man börjar komma upp i tid :D ..
well adjö.

Inga kommentarer: